Jumat, 08 Januari 2010

Linu

jari-jari tangan saya linu.

diantara jari-jari tangan saya dan pergelangan tangan saya linu.

jari-jari kaki saya linu

diantara jari-jari kaki dan kaki saya juga linu.

dengkul saya juga linu.

dan sayangnya hati saya juga linu.


Saya memang masih mengeluh. Saya memang belum kuat, tapi saya tidak menyerah. Ini hanya linu. linu bukan apa-apa bagimu Ratih.

ada Alloh, ibu, papah dan dimas untuk kamu.

tidur dan besok semangat lagi!

Janji!

*tapi malam ini saya boleh sedih kan? 

3 komentar:

Wulan Aquariyanti mengatakan...

Iya, ga boleh sedih! Big girl doesnt cry, dear. Semangat yaa.. :)

izaR mengatakan...

kumpulan baris yang lucu (walaupun maknanya bermaksud sebaliknya. hehe...)

semangat mbak! aza aza fighting!!

ratiehebat mengatakan...

ehehehe.. makasih semuanya!
I am getting better today..

olah raga 3x seminggu!
siappp

© 2009 ratiehebat design by Wulan Aquariyanti Image by Ellyza Zakaria